امكان رهگيري لحظه‌اي مكاتبات اداري ارباب‌رجوع از طريق درگاه سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي فراهم شد
روابط عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي
1397/06/20

در راستاي كاهش مراجعات ارباب‌رجوع و تسهيل فرايندهاي مكاتبات مراجعه‌كنندگان به سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، امكان رهگيري لحظه‌اي مكاتبات اداري از طريق درگاه (پورتال) اين سازمان فراهم شد.
به گزارش روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، ريحانه صدري كارشناس پشتيباني سيستم اتوماسيون اداري و مسئول راه‌اندازي كد رهگيري با بيان اين خبر اظهار داشت:
باتوجه به اهميت فراهم شدن امكاناتي كه موجب مراجعه كمتر ارباب‌رجوع به سازمان مي‌شود و تسهيل كارها و فرايندهاي پاسخگويي به مراجعه كنندگان، امكاني فراهم شد كه ارباب‌رجوع از طريق وارد كردن شماره نامه و كد رهگيري، وضعيت نامه را مشاهده نمايد.
وي افزود:
براي استفاده از اين امكان، هنگام مراجعه اوليه ارباب‌رجوع به سازمان و ثبت مكاتبه وي، رسيد حاوي شماره نامه، كد رهگيري نامه و آدرس بسته‌هاي ارتباطي جهت پيگيري را چاپ و به ايشان ارايه مي‌شود. به اين ترتيب ارباب‌رجوع مي‌تواند با استفاده از سرويس وب (web) و مراجعه به آدرس سايت ارايه شده،به نشاني  letter.rmto.ir​  عمليات پيگيري نامه را انجام دهد.

http://www.rmto.ir/NewsAttach/0120697.jpg
پرینت خبر Convert to PDF