راه اندازی سریع

رضايتمندي 80 درصدي كاربران از پاسخگويي اپراتورهاي سامانه تلفني 141
روابط عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي
1397/10/18
براساس نظرسنجي از كاربران و تماس گيرندگان با سامانه تلفني مركز مديريت راه‌هاي كشور (141)، 80 درصد كاربران از كيفيت پاسخگويي اپراتورهاي سامانه تلفني 141 در آذرماه سال‌جاري رضايت‌مندي داشتند.
به گزارش روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، علي‌اكبر آشوري رئيس مركز مديريت راه‌هاي كشور با بيان اين خبر، اظهار داشت:
كل تماس‌هاي سامانه تلفني 141 در آذرماه سال‌جاري بالغ بر يك ميليون و 200 هزار تماس بوده است كه 99 هزار و 710 تماس تلفني مربوط به پخش پاسخگويي اپراتورهاي 141، بوده است.
وي افزود: مجموع بازديد كاربران وب سايت 141 در آذر ماه بالغ بر 5 ميليون و 137 هزار مورد و مجموع درخواست كاربران در اپليكيشن همراه 141، 573 هزار و 715 درخواست به ثبت رسيده است.
آشوري يادآور شد: بيشترين تماس‌ها با سامانه تلفني 141 و سهم آن‌ها از كل تماس‌ها در آذرماه مربوط به استان‌هاي تهران، مازندران و البرز بوده است. 
رئيس مركز مديريت‌ راه‌هاي كشور در ادامه خاطرنشان كرد:
در 9 ماهه ابتداي سال‌جاري نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، تماس‌هاي سامانه تلفني 141 به ميزان 25 درصد، بخش پاسخگويي سامانه تلفني 141 به ميزان 35 درصد و پيامك ارسالي به سامانه 1000141 به ميزان 15 درصد افزايش داشته است. 
http://rmto.ir/NewsAttach/250997.jpg
پرینت خبر Convert to PDF