تالار گفت و گو تخصيص سوخت بر مبناي پيمايش

  
01394/3/2 01:03 غ.و

​با سلام و خسته نباشید 

در طرح مرحله اول و دوم پیمایش صورت و ضعیت و بارنامه غیر واقعی صادر خواهد چون در مرحله اول بدون خارج شدن از محدودوه شهر بارنامه و صورت وضعیت از شرکت های مربوطه صادر خواهد شد و در مرحله دوم هم اگر بر اساس gps  باشه باز هم  بارنامه و صورت وضعیت غیر واقعی خواهد بود چون ناوگانی که فعالیت نداشته  gps  رو به روی خودرو های دیگری که فعالیت زیاد از نظر پیمایش داشته باشند  نصب می کندد پس اگر در مرحله دوم بارنامه و صورت وضعیت و gps  در کنار هم باشه احتمالا قاچاق سوخت کمتر خواهد شد  ...​

1394/3/2 01:03 غ.ونخیر
  
51393/12/12 05:25 غ.و

​با شركت در اين بحث و ارائه نظرات سازنده، دولت را اجراي هر چه بهتر اين طرح ياري نمائيد.

1394/2/29 07:07 غ.منخیر
  
01394/2/28 11:15 غ.م

با سلام ​

با توجه به اینکه اکثر جوجه کشی ها در استانهای شمالی کشور واقع شده اند  و همچنین صدور  یک بارنامه در روز

این مشکل برای رانندگان استان تهران وجود دارد که باید خالی از تهران به استانهای شمالی رفته و همچنین پس از

تخلیه جوجه در مقصد نیز باید خالی برگردند(یک سر بار) تکلیف سهمیه سوخت آنها که زنده بار هستند و باید یکسره

حرکت کرده چه می شود.

                                          با تشکر

                        شرکت حمل جوجه یکروزه افخمی

                                    09123625780


1394/2/28 11:15 غ.منخیر
  
01394/2/22 10:36 غ.م

​اگر ماشین خراب باشد سوخت از کجا بیاوریم


1394/2/22 10:36 غ.منخیر
  
01394/2/17 10:46 غ.م

​با سلام 

این جانب از شما خواهشمندم که درمورد کامیونهای معادن 

وکامیونهای داخلی شرکتها واستان چه برنامه ای دارید بااین که ناوگان

استان ما شاید نود درصدشان درمعادن مشغول بکار میباشند


1394/2/17 10:46 غ.منخیر
  
01394/2/3 12:23 غ.و

​اینجانب راننده مینی بوس مدل 56 درون شهری هستم که بیشتر سرویس مدارس انجام میدهم تا چندی پیش مشکل بیمه وتمدید هوشمد داشتیم همین مانده بود مشکل سوخت هم پیدا کنیم به خاطر اینکه به ما با این ماشین اصلا صورت وضیعت نمیدهند 

در ضمن مینی بوس ما اصلا اینقدر سهمیه ندارد که بخواهیم قاچاق سوخت هم بکنیم با تشکر

1394/2/3 12:25 غ.ونخیر